July 24, 2010

Minor changes in blog

I'm experiencing some of new blogger features and playing with them to make the blog more readable for users. I've also added the blogger rating option too, as you may have already noticed. This will let you rate each of my posts and vote for available options. Please do so from now on and for past blog posts, so I know more about your taste of reading. As I found most of readers too lazy to comment about posts, though this might be easier to use ;)
Also please let me know if you've any suggestion about the voting options.


من در حال تست برخی از امکانات جدید بلاگر و استفاده از آنها هستم تا شاید بتوان وبلاگ را برای خوانندگان کمی قابل استفاده تر و بهتر کرد. همچنین همانطور که متوجه شدید در انتهای هر پست قابلیتی نیز برای رای دادن به هر پست اضافه شده که از امکانات جالب و جدید بلاگر است. این قابلیت به شما امکان می دهد تا نظر خود را در مورد هر یک از پست ها اعلام نمایید، تا من نیز بر این اساس شناخت بیشتری از سلیقه و نظر شما داشته باشم. با توجه به اینکه بیشتر خوانندگان این وبلاگ تنبل تر از آن هستند که از کامنت برای اعلام نظر استفاده کنند، شاید استفاده از این قابلیت راحت تر باشد. لطفآ پس از این و همچنین در مورد پست های قبلی وبلاگ با استفاده از این قابلیت نظر خود را در مورد هر پست اعلام کنید.
همچنین در صورتی که در مورد گزینه های موجود برای رای دهی پیشنهادی دارید، ذکر کنید.

4 comments:

  1. با عرض سلام خدمت شما آقای کشفی
    مطالبی که می گذارید بسیار مفید هستند اما کمی دیر مطالب خودتان را به روز می کنید البته میدانید شما در جستجوی بهترین مطالب و قرار دادن در وبلاگ خودتان هستید اما فکر میکنم اگر به مطالب مندرج در وبلاگ خودتان بیشتر بیفزایید بهتر باشد

    از لطف شما برای افزایش آگاهی علمی و تجربی بسیار متشکرم

    ReplyDelete
  2. حاجی از بلاگر بکش بیرون !
    wordpress رو عشقه !

    ReplyDelete
  3. با عرض سلام خدمت شما آقای کشفی
    خیلی وقت است که اطز مشا خبری نیست امیدوارم که حالتان خوب باشد و مشکل خاصی پیش نیامده باشد.
    ببخشید این را عرض می کنم اما فکر می کنم واقعن وبلاگتان را خیلی دیر به دیر آپدیت می کنید

    متشکرم

    ReplyDelete